vineri, 25 februarie 2011

Valeu, valau, valelu , zestre cand m-oi marita = IOC

Ne-am trezit chipurile din somn. Am dormit noi ca frumoasa adormita doar 20 de ani. Si cand ne-am trezit am inceput sa urlam ca si loviti de streche: sariti ca arde! Ultima arsura: nu mai e libertate in presa. Se apasa butoane si se inchid emisiuni care nu simpatizeaza cu cine conteaza. Nu se poate, zic eu de la mine din anticamera neuronului. Unde, in Romania? Imposibil.
Pai nu a existat coloana vertebrala la nivel de ce apare pe sticla de cand ma stiu eu (pot exista putine exceptii, desi tot Toma Necredinciosul ma recomand). Si acum de nicaieri ne-a busit brusc un val de ingrijorare si isterie. Din pacate nu mai cred in curve virgine de mult. Si in ceasul 25 ne trezim ca nu ne place un sistem pe care l-am construit. Pai nu merge asa. Cand o sa vad primul politruc de mana cu oricare politician ca isi pun cenusa in cap si plang la usa neamului de sare camasa de pe ai, poate, doar poate, o sa am un sentiment de simpatie.
Dar asa nu pun botul!  Oricum piesa a fost buna, actorii din pacate de provincie si regia perimata.
e sa spunem o epigrama care descrie situatie foarte bine.
Pana la urma ca su glumesc putin singura diferanta intre comunism si democratie pe plaiurile mioritice: in comunism nu aveai voie sa spui nimic si te auzeau toti, in democratie poti sa urli in gura mare ca nu te baga nimeni in seama.

Un comentariu:

  1. mai nu e chiar ioc e vb cantecului 20 de perne mari toate pline cu tantari, 20 de perne mici toate pline cu furnici, 20 de perne moi toate pline cu gunoi asa ca de uite cum s-a facut o baritai zestrea de ti-e mai mare dragul sa iei fata.. batrana da... mare nu....

    RăspundețiȘtergere