luni, 26 martie 2012

pentru ora in care vantul bate

Am mai ucis o clipa fara sa sufar de cel mai mic imbold de remuscare,
in jurul meu peretii se strang intr-o imbratisare,
aleg sa alerg in acelasi ritm constant de elipsa.
Candva o sa pot sa imi scriu recenzia....
Poate o sa pot sa spun ca am stiut macar sa traiasc ........
timpul e cel mai bun prieten al meu,
ma umple cu o doza de uman , ma face sa ma simt trecator si finit,
imi ador vremelnicia
ard intens atunci cand vreu sa luminez incaperea goala a sufletului meu,
tigara se stinge ,
cu ea si singura lumina din camera ,
raman din nou in bezna ,
sunt dotor cel putin o restanta la examenul care e ziua de maine,
va mai trece o zi fara sa iubesc,
poate ca macar invat sa fiu mai egoist,
am nevoie de un seminar de narcisism,
Eco unde esti tu a mea nimfa ............................................
Pana la urma in loc de punct las loc tragediei sa vorbeasca

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu