miercuri, 23 februarie 2011

Avem atatea parasute consemnate la sol si care vor sa intre in legalitate, dar noi NU! suntem mai cataloci decat Papa.

Moto:
Tot ce am scris despre femei sunt fleacuri. Daca as fi spus eu tot ce stiu despre femei... Lev Tolstoi

O stire de ieri mi-a atras atentia:
Comisia juridica a Senatului a zis un NIET unanim, proiectului ce prevedea legalizarea prostitutiei. Din scaunul caldut de presedinte al comisiei pesedistul Toni GREBLA a declarat ca noi mioriticii nu suntem pregatiti pentru o lege de acest tip din cauza radacinilor noastrea adanci si ortodoxe in acelasi timp.
Radacinile mele jur ca nu aveau nimic impotriva, dar nu asta e problema. Din cate stiam eu din DEX: PROSTITUTIE = ocupatie a femeii care intretine relatii sexuale contra unei plati sau a unor avantaje materiale.
Si acum ca am definit materialul de lucru sa trecem la analiza. Cati bani pierde statul din cauza ca nu se aplica o lege de acest tip. Raspuns: multi, foarte multi, pentru ca respectivul business nu e impozitat, ceea ce pentru o tara care se mocirleste in criza si se imprumuta pe la toate portile, nu stiu daca e intelept. Dar ce stiu eu!Traficanti de carne vie avem, slava domnului gramada, daca am legaliza poate ca am diminua si fenomenul in cauza. Importam oricum la greu material de laba pentru straini, de ce sa nu facem si noi un ban din asta? Taiam si impozitam si iar taiam din greu, din principiu tot de la muritori de foame (ortodoxi cu radacini cu tot) ca nu ii cunoastem pana la alegeri si nu comenteaza.
Daca ma uit mai atent la definitia din DEX observa ceva superb: Piti sau Diva de Dorabanti intra si ea ca unsa in categoria prostituata. Pai de ce nu am impozita gentile si gentutele de mii de coco, masinile primite cadou de la libidinosi, hainutele de fite si restul de acareturi ce intra in tabieturile sus numitelor. As rade ca in ziua de pe urma daca as vedea toate mirobolantele tarii la coada la Circa Financiara sa isi completeze declaratia de impozit.
Daca e sa ne gandim oricum prostitutia e legalizata in unele domenii caci avem traseim politic, preacurvie electorala si pardon de expresie muie la popor din gros.
Acum am zis, am zis!

6 comentarii:

  1. pai sa zic asa functiile in stat sunt mai recente decat prostitutia , pt ca am putea spune ca EA este anterioara statului, bine initial nu se facea pt bani ci pt adapost protectie hrana dar de ca orice abilitate sau competenta sufera modificari si transformari se adapteaza si inafara de asta noi avem un exemplu elocvent CEA MAI HOATA SI PERVERSA CURVA ESTE POLITICA si de asta chiar nu ducem lipsa ...

    RăspundețiȘtergere
  2. din cate stiam cel mai vechi STAT e statul in fund care dateaza de la origini, dupa care prostitutia deci se poate aprecia si invers. Si cat priveste clasa politica trebuie sa ii intelegem si pe ai: nu vor de nici un fel concurenta

    RăspundețiȘtergere
  3. eu cred ca prostituie oricum exista acum in Romania chiar daca nu e legalizata...iar daca o legalizau poate o stricau dracu'...asa cum au facut cu etnobotanicele. Cine stie ce boli venrice mai inventau...Asa ca e mai bine fara impozite pentru prostitutie. Si oricum daca luau banii pe impozite ce? nu stia nici dracu' ce sa faca cu ei? Eu ma simt ca o prostituata de fiecare data cand platesc statului jumate din impozit si constat ca sunt bani aruncati pe fereastra. Parerea mea:)

    RăspundețiȘtergere
  4. prostitutie legalizata nu inseamna doar impozite ci si un control pt ca daca se face totul organizat nu ar mai exista trafic de carne vie, abuzuri si violente, cel putin nu la nivelul actual, copii abandonati, tinere marginalizate, maltratate sau abuzate, ar exista un control al sanatatii mai riguros si acele boli venerice de care vb ar putea fi tinute mai bine sub control.. fara suparare dar la multe dintre ele barbatii nici nu au simptome si trec drept "donatori" bine in ziua de azi nici macar prezervativul nu protejaza asa bine cum se crede impotriva virusului HIV, asa ca nu ne mai mira nimic...romania etrna sau fascinanta?:))

    RăspundețiȘtergere
  5. Mie mi se pare putin prea idealist sa crezi ca prin legalizarea prostitutiei se reduce numarul de abuzuri, ca se va controla "mai riguros" bolile venerice, si ca se va diminua trafic de carne vie....si cand zic putin idealist..vreau sa zic de fapt mult prea idealist. Dar in continuare e doar parerea mea...

    RăspundețiȘtergere
  6. Si tind cont ca vorbim despre Romania opinia ta are o baza extrem de solida.

    RăspundețiȘtergere