luni, 7 februarie 2011

Traiasca mediocrul

M-am saturat pe Photoshop. Lumea imi pare trecuta printr-un filtru de imagine. Unde dracu sunt ridurile? Unde ma intorc numai perfectiune. Sunt sigur ca nici in Rai nu intalnesti atata perfect compus din atat de multe corecturi. Nu ma refer la vre-o revista sau ceva de genul, ci la indesarea pana la saturatie cu un prototip arian de care si Hitler ar fi mandru. Unde intorci capul, ma la dracu, numai succesuri.Si ma intreb ca idiotu: Sunt eu oare ultimul mediocru in viata?
Tot ce se poate.

4 comentarii:

  1. Iubesc anonimii :). Am inteles, sunt un analfabet. Ma doare-n ....! Nu dau lectii de gramatica, nu cred ca sunt capabil, nici nu prea imi corectez ce scriu pe blog ca nu am timp.

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu era de gramatica, chiar nu mi-am dat seama ca trebuia sa scrie "prototip". Credeam ca e un cuvant nou.. so disappointed

    RăspundețiȘtergere
  3. In cazul asta, cred ca poti sa regasesti cateva expresii sa zicem folosite mai neconventional. Totusi daca se poate un nume,nu anonim, nu de alta dar imi place sa stiu cine ma citeste, asta daca nu cer prea mult.
    Daca te inteseaza cuvinte mai ciudate sau noi pot sa iti dau o lista intrega. Cel mai bine lasa un mesaj pe Facebook si daca vrei tinem legatura.

    RăspundețiȘtergere