joi, 10 februarie 2011

Are mama o fetita cat un tanc rusesc

Celebrului T34 in nemernicia mea i-am redefinit intelesul. Asa ca la mine T34 este echivalentul BALSOI. Nu ma deranjeaza tendinta de a devenii Ararat a unor Eve urmase ale lui T rex, ci expunerea generoaselor forme. Mereu am sustinut ca daca esti teribil de prost si nu strigi in gura mare, din punctul meu de vedere esti OK.Evident prostul nu e prost destul daca nu e si fudul, deci ma deranjeaza fudulia. Cu alte cuvinte arati ca o balena si Greenpeace deja a inceput demersurile pentru a te declara minune a faunei, bravo tie.De ce trebuie insa sa te imbraci ca o balerina cu buricul la vedere si parul la subrat fluturand cu gratie? Iti iteleg parfumul ieftin, stilul vestimentar D&G de SH dar sa-ti traiasca tie colacii, nu te mai imbraca mulat ca jur nu vreau sa recurgutez.
Am intalnit si nu una, ci extrem de multe femei mai mult decat generoase ca forme care aratau extraordinar pentru ca stiau nu doar sa ascunda asta ci si sa isi transforme ,,defectul'' in celebrul je ne sais quoi. Nu mai vorbesc de anuminte culturi care imbratiseaza ca etalon de frumusete corpolenta. Ceea ce ma deranjeaza cu adevarat si simt nevoia de repetie pentru a nu fi inteles gresit este stilul de maxim prost gust in care persoanele se expun. Inteleg ca exista o piata si pentru ele dar eu care nu sunt vizat nu vreau sa ajung Oedip.
Post genrerat de venerirea primaverii cu alaiul ei de flori evident si buruieni.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu