sâmbătă, 23 aprilie 2011

Celor ce pasc fericiţi ceva de rumegat

Eram curios să ştiu care este semnificaţia zilei de Paşte. Dacă e să cred televizorul am cu siguranţă în faţă sărbătoarea gurmanzilor devoratori de miei.
O alta concluzie la fel de pertinentă e că se celebrează OUL, din punctul meu de vedere o discriminare la adresa găinilor de pretutindeni, în special ofensare curcilor ce tot populeză grădina mioritică.
După ce am înlăturat aceste presupuneri am ajuns în cele din urmă la vinovat: iepurele. Acest individ se pare că este cel celebrat astăzi după cum se poate vedea şi mai jos.

Mai sunt există evident şi alte posibilităţi, dar până acum nu am auzit nimic de Dumnezeu, deci exclud din start ideea că Paştele are o încărcătură spirituală.

Acest articol a fost inspirat de vizionarea fugitivă a programelor oferite de posturile autohtone de ştiri şi de atacul de pe Facebook unde mai toţi  zic ceva de Paşte, lumină, fericire şi alte dude.

Un comentariu:

  1. Bine grait...Ai spus aproape tot ce aveam eu de spus...poleiala asta de fapt ne distruge sufletul si spiritul pentru ca tinde sa fie intr'un extaz lipsit de naturalete si intr'o stare creata si nu venita de undeva dintr-o motivatie reala...asa ca hai sa privim o floare si sa ne bucuram de culoarea ei...probabil ne face mai bine decat niste oua ciocnite fara sa stim de ce...

    RăspundețiȘtergere