marți, 1 martie 2011

Prostitutia ep 001 un intelectual plin de rasini si fara de substanta umflat de marketing

 Daca m-as imagina cartarescu(imi e lene sa apas shift+c), as scrie cam asa:
Vers in girofar pe noptiera,
Alunec spre apus printre masini de stors cerneala dintre pagini,
Capatul de ata de la marginea culoarului imi face cu ochiul,
becul meu ars nu mai lumineaza telefonul,
Dansez gol in ploaie.
Visez virgine acolo unde nu exista gauri.
Poate ca am fost putin rautacios.Nu mai conteaza. Daca m-as numi liiceanu(jur ca nu merge shift) as povesti subit:
Filosofie ca esenta a existentialitatii umane deriva din gnosticul abstract generat in causul creuzet al imagologiei relevate doar prin intelctual(adica eu). Credinta in cosubstantialitatea asidua deriva din aprofundarea temeiurilor apoliniace in detrimentul contextului de hybris dionisiac.
Daca as fi patapievici( asta e adverb nu?) as spune: liiceanu are in totalitate dreptate: cum a zis si Zeus: scoala produce tampiti.
Daca m-as uita la intelctualii de pe sticla as vedea prostitutie pentru SF SCAUN.
Dar din fericire nu sunt decat un inconsecvent mediocru care nu se uita la televizor.
Baiete, inca o suta si nota de rog!

2 comentarii: