luni, 28 februarie 2011

Sah la regina, mat la pion!

Somnul ma face sa devin uneori putin mai realist. Dorm sa evadez din realitatea cu gust de asfalt care ma izbeste mereu cu aceleasi replici in fata. Astept prea mult de la lumina de aceea caut raspunsuri numai pe intuneric. Sunt un adept al polemicii cordiale in jurul nimicului. Caut sa imi pierd vremea constient ca singura posibilitate de a oferii incarcatura valorica timpului e sa il irosesc pe nimicuri. Nu sper pentru ca nu am nevoie de prea multe dezamagiri. Regret mereu si spun constant ca nu regret nimic. Declarativ sunt un zeu, in oglinda ma simt pigmeu. Sunt un eter si nestatorinic visator. Inconsecventa e modul meu de a gandi, nu pot crede in fixism. Imi place lumea in care traiesc doar cand sunt singur, in rest sunt mizantrop pentru ca nu pot fi doar misogin si misandrin.
Iubesc cand mi se permite, mi se permite tot mai rar.
Nu cant nu stiu sa desenez dar imi place sa dorm pentru ca nu visez. Anormal la mine e restul, in rest sunt cel mai normal. Nu cred in nimic pentru ca nimicul e singurul care crede in mine. Traiesc pentru verbul a fi. Uit mereu sa am. Pana la urma eu aleg doar cuvinte,semnele de punctuatie sunt mereu puse de altii.
Astept sa cada cortina pentru replica de final. Pana acum am castigat, inca mai stiu sa zambesc.

Un comentariu:

  1. Frumoooos! Subscriu la tot ce ai scris! Daca mai poti zambi esti salvat, esti om, esti viu!

    RăspundețiȘtergere