miercuri, 2 martie 2011

PAGINĂ ÎMPIETRITĂ


Dupa cum am promis pagina Un volum de poezie, un minut de cultura a fost reactualizata cu o noua creatie cuprinsa in volumul Pagini. Poezia Pagina Impietrita poate fi regasita acum in posturile blogului.
   PAGINĂ ÎMPIETRITĂ
 
Ciprian.Nedelcu

Mi-a fost de-ajuns să te privesc atent…
eram statuie-naltă de ciment,
treceai pe lângă mine zi de zi,

Cu ochii-n jos, pe drumurile gri.

ţi-aş fi sărit în cale să te-aştept,
Dar nu puteam căci m-au turnat prea drept,
te-ndepărtai, mi-aş fi dorit să ţip
şi să mă nărui tot, să fiu nisip.

şi nu speram decât să calci mai rar…
şi-aşa mergând să mă priveşti măcar,
Dar tu treceai aşa cum treci mereu,
nu-nţelegeai nimic din statul meu.

nu mă vedeai, nici nu ştiai ce sunt
şi uneori credeam ca te-nspăimânt,
şi mă rugam, aşa bătut în cuie,
să fiu eu om sau să fii tu statuie.


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu