marți, 18 ianuarie 2011

Pro(s)t_est(em)

Ce diferenta majora! Asa se protesta acum 20 de ani
Asa se protesteaza acum!
Eu inteleg, in nemernicia mea, ca noi ca si popor la lectia despre solidaritate am lipsit in masa, dar la capitolul penibilitate am luat examenele cu brio.
Pentru cei care protesteaza in acest inceput de 2011 legat de pretul benzinei tin sa precizez ca daca platesc in monede sau monezi, acesta este un protest la adresa unei biete casiere cel mult. Daca este sa injurati companiile pentru pretul benzinei, de ce nu suntem corectii si  uitam ca o buna parte din pret deriva din taxele guvernantilor.
Deci daca e sa injuram, fie si penibil, de ce sa nu injuram toti  vinovatii?
Ps: Daca la noi pana si protestul pana la urma e motiv de socializare si reclama, de ce nu facem si protestelor pagina de Facebook si blog?

Un comentariu:

  1. Corect! A fost un cacat de protest ca era full Bucurestiul azi! Am facut de 2 ori timpul pana la munca si ieri asemenea!

    RăspundețiȘtergere