miercuri, 19 ianuarie 2011

Eu centrez eu dat cu capul de pe tusa.

Avem si noi ca natie, cel putin partea cu rat, o mica obsesie nationala: fotbalul.Problema e ca nu vrem sa invatam din intelepciunea populara. Termeni ca Avantul Prabusirea, FC Scuipa-n Dunare, definesc extrem de bine talentul echipelor noatre de club.
De fapt de la atata mediatizare, sportul cu mingea rotunda si capete patrate, a devenit o alta manelograma sau telenovela live in direct dar si inregistrat. Pana la urma daca nu ne tremura inima cand Bianca lui Bote si-a mai intodus un Kil de botux in buzelele de pot fi model de airbag, cu siguranta tremuram atunci cand iubita lui Dodel genereza conflicte in ultimul bar de la margina DN.
Pana la urma nu sportul in sine ne intereseaza, nici nu am avea cum, turca jucata de echipele romanesti te indeamna daca esti microbist la autosinucidere(imi place pleonasmul), ci spectacolul cu aere de ridicol din culise.
Daca cineva se indoieste de originile noaste romane cel mai buna argument al paternitatii ilustrului Traian este tocmai apetitul de nesecat pentru circ. Painea de mult am inlocuit-o cu bere.

Un comentariu:

  1. din nefericire zicala cuiva se adevereste cand se spune ca suntem ca natie" neam de curva si os de betiv" ne place luxul , scandalul, mitocania,mergem pe principiul nu mancam dar ne purtam.. si zicala prostul nu e prost destul daca nu e si fudul ar trebui afisata ca slogan pe sediul parlamentului.. pacat de cladirea Casei poporului...dar asta e crudul adevar..

    RăspundețiȘtergere