luni, 24 ianuarie 2011

Futem buha

Cica in ziua de azi am sarbatorit chipurile o unire. Si cum ne sta in caracter, cum putem noi oare sa sa ne dam in petec mai bine, decat transformand o sarbatoare nationala in balamuc si maneloteca. Asta ca sa aiba telenovelisticele promteriste ce abera si ziarele motiv sa taie arbori.
Nu stam sa facem analize socio-politice ca nu e cazul si ne lipsesc si competentele de rigoare.Doua intrebari de bun simt, zic eu, urla :
Voi cei multi, care de la Lapusneanu incepere, tot cereti capul lui Motoc, nu a-ti votat voi oare tiranul? Iar tu stimate si prea iubit conducator de ce nu stai pe fundul prea pufos al eternei Elene si ne agasezi cu prezenta ta?
Pana la urma si conducatorii sunt o reflesie a poporului din care provin. Daca astia suntem ca natie, de unde dracu sa scotem alti conducatori.
Si asa am mai calcat in picioare unul din putinele momente frumoase pe care l-am avut in istorie.
Eu nu zic sa nu injuram, ba din contra, dar nu protestati ca vacile pe islazul comunal cand iarba e calcata in picioare.
Pinguin s-a dansat, laponi sa devenim ca sigur creierul inghetat bogna l-am avut in ultimii douazeci de ani.
Si cand te gandesti ca s-a murit candva, demult pentru un ideal, nu pentru o manea....

2 comentarii:

  1. adevar grait-ai Ady ...

    RăspundețiȘtergere
  2. pai sa zic asa treaba sta in felul urmator..."Dumneze a facut lumea .. si desigur a dat fiecarui popor o tara pe care a inzestrat-o dupa pofta inimii sale...Si astfel a ajuns el si la Romania...si i-a dat Dumnezeu Romaniei.. munti ,dealuri, campii rauri, lacuri flora bogata, fauna pe masura.... Sfantul petre azand ca altor popoare nu le-a dat nici jumatate din cat avem noi a indraznit sa se adreseze divinitati spunand...-Doamne dar astora le-ai dat atatea si amaratilor astora le-ai dat desert... astora le-ai dat multa apa.. astora doar munte...la care divinitatea spuse scurt..._ Dar am sa le dau niste conducatori......."

    RăspundețiȘtergere