sâmbătă, 8 ianuarie 2011

Evo da-mi coasta inapoi !

Ca tot porcul si magarul(adica bou numit generic barbat) mi-am dezvoltat, spre a putea admira si respecta cu adevarat printesele, tentinda de misoginism.
Pentru justificare aleg sa exemplific cazul curvelor virgine.Nu exista domnita cu pretentii de primadona si balerina care sa nu se simta jignita de cateva adevaruri minore. Sa te fereasca toata hoarda de ingeri sa-i spui unei floricele ca e imatura sau mai grav ca are o gandire demna de bufonul unei curti regale.Ea care este opera de arta cel putin a Universului te va uri sanatos pentru vecie.
Eu inteleg ca imaginea e totul si ca ele incearca sa profite de apetitul libidinosilor cat timp suncile inca le mai ajuta, dar macar asa, de dragul florilor de mar nu ar putea sa-si recunoasca si ele statutul de mioare bete.
Tot respectul pentru cele care recunosc ca sunt curve.....
In schimb pentru toate imaculatele care imi asalteaza auditiv si vizual existenta nici macar preputul meu nu simte excitatia existentei lor.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu