joi, 13 ianuarie 2011

Din categoria mame heroine

Ar fi util sa avem permis de generat urlatori(asa numesc eu nou nascutii), nu de alta dar din pacate mi s-au scos ochii de multe ori cu expresia: Nu ai facut nimic in viata daca nu ai facut un copil!
Ca sa ma scuz, eu am incercat de cate ori am putut dar ce  vina am eu daca Durex-ul functioneaza.
Partea dificila nu este, din punctul meu de vedere, reproducerea in sine ci responsabilitatea ce deriva din actiunea de frecare repetata. Pentru acesta parte un minim test psihologic ca sa constatam ca viitorii parinti au toata mobila in mansarda ar avea utilitatea lui.
Acum ca sa fiu sincer a zis El, Dumnezeu, sa mergem sa ne inmultim, dar la vremea respectiva mai era loc suficient prin poiata, astazi imi pare prea aglomerata biata Terra.
Evident ca pot fi injurat pe baza drepturilor omului dar sa mi se raspunda atunci ce vina au, de exemplu, cei din imaginile de mai jos.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu